Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

Praktijkgids Ondernemingsraden

  • Informatiesoort: Jurisprudentie
  • Auteur: mr. A.L. Poort-Gleusteen
  • Bijgewerkt tot: 28-11-2023
  • Instantienaam: Gerechtshof 's-Hertogenbosch, 29 oktober 2013 - ECLI:NL:GHSHE:2013:5096

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

Wijzigen openingstijden callcenter toegestaan

Een telefoonmaatschappij heeft de openingstijden van haar callcenter gewijzigd. Daardoor hebben werknemers nog maar beperkt de mogelijkheid om op inconveniënte uren te werken. Een van de medewerkers van het callcenter is het niet eens met de gewijzigde openingstijden en vindt de ter compensatie aangeboden afbouwregeling niet afdoende. Ook moeten volgens haar de extra gewerkte uren na sluitingstijd als overwerk worden uitbetaald. De telefoonmaatschappij start tegen de werkneemster een juridische procedure bij de kantonrechter van de rechtbank Maastricht. De werkneemster vordert als tegenvordering onder meer te verklaren dat het de telefoonmaatschappij niet was toegestaan de arbeidsvoorwaarden eenzijdig

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren